Omnichannel İletişim İçin İnovatif Yazılım
OneContact Suite, çağrı merkezleri için tasarlanmış bir omnichannel yazılımıdır. Müşteri etkileşimlerini geliştirmek amacıyla, CRM, konuşma analitiği ve oyunlaştırma gibi gelişmiş özellikleri entegre ederek kullanıcı deneyimini iyileştirir. Yazılım, bulut tabanlı PBX ve çağrı merkezi hizmetleri sunarak, akıllı yönlendirme ve IVR ile botlar aracılığıyla kendine hizmet olanakları sağlar. Gerçek zamanlı raporlama ve kalite izleme özellikleri, ses, video, e-posta, anlık mesajlaşma ve sosyal medya kanallarını tek bir arayüzden yönetmeyi mümkün kılar.
Web tabanlı olan bu yazılım, her tarayıcıda kullanılabilir ve kullanıcıları en uygun temsilcilere bağlayan akıllı yönlendirme sistemine sahiptir. Ayrıca, ses ve ekran kaydı yapma imkanı sunar ve konuşma analitiği araçları ile genel performansı artırır. OneContact Suite, kapsamlı entegrasyon seçenekleri ve CRM bağlantıları ile diğer iş uygulamalarıyla kolayca entegre olabilen bir çağrı merkezi yazılımıdır.